Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2021 21:40 - Смелостта
Автор: ellia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 929 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 25.06.2021 21:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "Смелостта е въпрос на стил в една безнадеждна ситуация,
  каквато е животът."  

                                    Чарлз Буковски



image



Гласувай:
4



Предишен постинг

1. siainia - Много често
25.06.2021 23:06
Се бърка смелостта с безстрашието ,смелоста не е добродетел ,а безстрашието е.Ти гледаш тази пешка и ти изглежда незначителна ,но незнаеш кой я движи..Този който движи бялата пешка може да докара цялата армия на противника да му се поклони ,понеже волята не е в черните играчи ,а в белите ,затова ,че белите могат да движат ,черните протов тяхната воля ,а в който е волята цялата армия му се покорява .
цитирай
2. vencivaleri1951 - Видях, че преди време сте посещавали блога ми , за което благодаря
27.01.2023 00:47
Цитирате и Чарлз Буковски и като награда за някогашното Ви внимание към блога ми
ще се осмеля да Ви разкажа за моя случка с Ч Буковски.
Следвах в Ленинград през 70те
Една сутрин, по никое време нахълтва в стаята в общежитието приятелката ми и ме буди с думите-Ставай , отиваме да протестираме за ареста на Буковски.
През ума ми /доколкото го има в ранните часове/ минава хипотезата, че Буковски е гост на някаква поетична сбирка в СССР, напил се е , направил е сканадал и са го прибрали в някое районно докато изтрезнее-това редовно и в САЩ му се е случвало.
Да откажа обаче , не бе практично-има отказ, няма "сладолед"
Отивам на протест, а там доста хора и подготвени както по късно разбрах за протеста. С хокейни кори под връхните дрехи, а аз по пуловер и ловешко кожухче. После дойдоха омоновци, понабиха ни и в районните управления. На другата сутрин ме водят на разпит. Освен районния следовател и цивилен другар, костюмар-явно от службите. Българин съм, но все пак чужденец
Пита ме как съм, имам ли претенции? Добре съм, нямам никакви претенции.
-Защо протестирахте, какво ви свързва с Буковски?
-Бегло познавам поезията му, повече знам за подобни истории като сегашната
Костюмарът ме гледа учудено и струваше ми се доброжелателно
- И защо ще го арестувате, пийнал е , побуянил е, да си плати глоба и кой от къде е
Поет е все пак, не закъснява за завода-декламирам аз
Костюмарът все по учуден и го чувствам , че става по весел
-Ама Вие за кого говорите, за кого протестирахте
-За чарлз Буковси, за кого-отговарям аз
Онзи поне три минути се смя и каза на следователя да ми разпише пропуск
После ми обясни, че протестът е бил за Валери Буковски-десидент, псих и т н
Впрочем за психа беше абсолютно прав-слушах го този Валери по късно, а и интервю по Хоризонт май имаше с него
А заради Вашия Чарлз Буковски отнесох няколко болезнени палки по ловешкото ми кожухче
Бъдете здрава! Успешна година!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ellia
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 285659
Постинги: 138
Коментари: 199
Гласове: 2825
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930