Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2013 16:12 - БЕЗГЛАГОЛНА СРЕЩА
Автор: ellia Категория: Поезия   
Прочетен: 4062 Коментари: 18 Гласове:
13

Последна промяна: 27.03.2013 16:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                    Ден.
                    Делник.
                    Среща.
                    Очи.
                    Сърце.
                    Безмълвие.
                    Гръм.
                    Проблясък.
                    Провидение.
                    Видение.
                    Души.
                    Момент.
                    Сливане.
                    Екстаз.
                    Триумф.
                    Опиянение.
                    Миг.
                    Вечност.
                    Астрал.
                    Близнак.
                    Вдъхновение.
                    Летеж.
                    Път.
                    Безкрайност.
                    Вселена.
                    Необятност.
                    Реене.
                    Атоми.
                    Взрив.
                    Свръхнова.
                   

 
                   


                     









                  





Тагове:   гръм,   изненада,   среща,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sande - Умно. Талантливо.
27.03.2013 17:11
Стих. Игрив. Сполучлив. Талантлив.

Истина. Елица. Зеница. Звездица.

Вселена. Безкрайна. Студена.

Проблясък.Земя. Любов. Съкровена.
цитирай
2. ellia - :)
27.03.2013 17:30
О,Санде,недей,
че следва възгордей,
а туй не е здравословно
за моето его съдбовно.
цитирай
3. alhimik1 - Виж, мила Еллиа...аз имам други представи за Поезия, това са метафори, образност и вътрешен ритъм
27.03.2013 18:22
не на всеки се отдава, но изкушените трябва да опитат. навремето Радой Р., Бог да прости душата му, опитваше...но в раздел "Сатира", там смехът през плач компенсираше и се полуваше що годе стихотворение
Няма лошо, дерзай... безглаголна поезия обаче няма, от мен да знаеш, непрофесионалиста...тя, Поезията, неистово иска действие. :))

Никос ти желае топла вечер
цитирай
4. cinderellathespy - Готино!
27.03.2013 18:55
Камък във вода.
Буца пръст в земя.
Птица със крила.
Във квадрат мечта.
Истина в решение.
Полет с вдъхновение.
Път на сетивата.
И Любов в тревата!
:)

Незнам дали се справих!
Това ми хрумна!
Сатрияни - Супер!
Беше ми приятно! :)
Усмихната вечер! :))
цитирай
5. ellia - Ок,Никос,знаеш,че високо ценя твоето мнение:))
27.03.2013 18:55
Така съм ги почувствала нещата,така съм ги предала.
Може би не е точно поезия,може би е тип "символика"
някаква,вид послание,което да бъде по-скоро разчетено,
отколкото да се стига до някакви си ми действия.
Ще пишем и такава,ако ми дойде Музата,пардон Музът-
няма проблем.
Благодаря ти за откровенността,това е качество,което безкрайно
ценя у хората,наред с честността.

Благодаря,Никос,от сърце,такава ще да е! :))
цитирай
6. ellia - О,сингарела! :)
27.03.2013 19:58
И твоето е готино! :)

Плясък във водата.
Пръст при пепелта.
Истината -ребус.
Сбъдната мечта.
Сетива и плът.
Просто няма
как да спрат...!

На мен също,мила!
Пак заповядай!
Изпълнена с настроение вечер! :))
цитирай
7. key5 - Това е интересно но познато, а ако ...
27.03.2013 23:19
Това е интересно но познато /малко мяза на хайку/, а ако експериментираш с глаголно или по близко до езика ... прилагателно? ;)

а продължението:
тръпка
врява
пост
ден
спомен
усмихната тъга
вечерен пост
примамка за съня

защо ли в безглаголните съществителните само ще виреят,
а прилагателните, и другите - също го умеят

;)
цитирай
8. ikra - Браво! Много успешно се е получило!
27.03.2013 23:42
На първо четене се опитах да разгадая началните букви и вертикално - но когато видях, че почва с ДДС се отказах :) Спокойна вечер!
цитирай
9. key5 - В случая обаче умишлено е поставено ...
28.03.2013 00:23
В случая обаче умишлено е поставено ДДС пред СЕТ.
:)
цитирай
10. ellia - &ikra
28.03.2013 00:24
С твоето ДДC се смях със сълзи,напълних си клавиатурата чак:))
Ами ти го даваш като някой таен федерален агент,търсиш посланието
там,където го няма.Много дълбоко съм закътала,аз просто ги владея
тези тайнствени мистерии перфектно.
Как ще е спокойна?!
Сега ще търся други скрити символи.
Ама хубавичко се посмях:)))))
цитирай
11. ellia - &кеy5
28.03.2013 00:35
Eх,ключе,ключе,страхотно продължение,но намери ли ключа към
посланието...
прилагателните те са за украса,
когато съществителното се натряска,
а глаголът ги подпира,
за да са си отбор дружина...
Да,умеят го и те,но
съществителното си царува,
каза им оставете ме на мира,
че сега си пия бира,
и от думи не отбирам,
но със тях се аз разбирам.
цитирай
12. ellia - &кеy5
28.03.2013 13:11
хехе,ключе-разбивач на ключалки
давай го по-нежно...
просто бъди
шперц:)))
караш ме да се смея пак:))
Защото изземваш чужди функции,
но го правиш доста прозорливо,
да не кажа смайващо точно:))

цитирай
13. key5 - Хм, приемам го като конструктивна ...
28.03.2013 15:11
Хм, приемам го като конструктивна критика .... :)
цитирай
14. ellia - &кеy5
28.03.2013 15:41
каква ти критика,
истината казваш ти,
и разбрах я аз...уви
цитирай
15. bainiki - БЕЛИ СТИХОВЕ
28.03.2013 16:07
И АЗ НАПРАВИХ ТАКЪВ ОПИТ- БРАВО!
цитирай
16. ellia - :)
28.03.2013 16:35
Благодаря...просто плахи опити,но искрени
цитирай
17. karaiany - Поздрави, Елия ! Хареса ми, по...
30.03.2013 12:03
Поздрави , Елия !
Хареса ми , почувствах го във въжодяща градация и се връзва перфектно с този чуден клип и стих в следващия пост !
цитирай
18. ellia - Благодаря,Караяни! :))
30.03.2013 12:16
Имаш тънки възприятия за тези неща определено,
но не ме ласкай,приятелю,аз съм в подножието на
планината,а ти отдавна се катериш
по нея....
Имам много още да уча в това отношение,да пътувам в
себе си,разкривайки себе си...
Благодаря за милите думи!:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ellia
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 284913
Постинги: 138
Коментари: 199
Гласове: 2825
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930