Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2013 12:17 - За теб,моя Любов
Автор: ellia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1559 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 02.04.2013 12:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - Здрасти...
03.04.2013 10:34
Много ми хареса това клипче...
Носи мистика...
Дано е стигнало до твоята Любов...
Незнам защо асоциирах с едно клипче,
което Иван Начев направи преди време по
едно мое стихо-откровение за Голямата Любов...
(защото макар и странна, мисля че за мене тя се случи)
Пускам ти го и се надявам да те усмихна,
колкото и да е труден пътя по острието на живота...
Имай Вяра!

Мечтах за теб...
http://vbox7.com/play:57f679e1d6

пп : Нещо прочетено в другия ти блог ме провокира да пиша
по една тема... Мислите ми текат буквално денонощно,
но някъде, където се чувствам по-спокойна...
След време може би ще ги споделя и тук
и се надявам да те докосна, все пак си първопричината...
Прегръдка от мен,

Ели
цитирай
2. ellia - Здрасти,Елич...
03.04.2013 21:03
да,все едно е част от самата мен..чувствам го така все едно аз съм на мястото на танцьора...
Дано е стигнало до там,където трябва,въпреки че...
няма значение,няма никакво значение.Чувствам,че е докоснало,а това е достатъчно.
Хе,Еличка, радвам се,че съм провокирала да напишеш нещо,
и щом аз съм те вдъхновила,мога ли да те помоля,след като го
напишеш,да имам възможността първа аз да го видя.
Ще ти бъда безкрайно признателна,мила! :))
И аз те прегръщам,

с обич: Тони
цитирай
3. cinderellathespy - Привет и тук :)
04.04.2013 10:44
hlori,
аз си мисля, че този, който трябва да прочете дадено нещо първи,
Винаги го чете първи, а който не трябва да го чете първи, не го чете първи... :)))
Въпросното "нещо", което се вихри в мозъка ми вече е пуснато...
как да се изразя - "в обръщение", някъде там и е прочетено от разни хора...
Може да е прочетено и от теб, без да знаеш че съм го написала аз... ;)
По-важно за мен е, когато го прочетеш да го почувстваш... защото то е за предопределеността, за случайните неслучайности в живота, за пътя, който щем не щем трябва да извървим, преплетох измислица с реални щрихи от живота и мисля, че се получава нещо интересно...
Поне така казва приятелката ми от съседната стая Вили :)))
Хубав ден, hlori и ако те налегне тъга,
просто погледни дори за миг небето... винаги, когато го направя,
ме изпълва усещането за Свобода и дори да съм тъжна,
това усещане ми връща усмивката и ... Вярата...

А обичта, връща Обич,
така че - > Обич и от мен,
Ели
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ellia
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 284970
Постинги: 138
Коментари: 199
Гласове: 2825
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930